Autumn and Winter Nail Art Challenge – 28. Christmas Tree

             Buna! 😉

         Revin in seara de ajun cu un nou model de unghii din cadrul colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge.

          Pentru tema cu numarul 28 trebuia sa pregatim o manichiura cu braduti. Eu am realizat acest model acum cateva zile, dar nu am avut timp sa o si postez 😦 .

         Am avut o multime de idei in legatura cu aceasta tema, dar am realizat acest model pentru ca imi doream foarte mult sa folosesc paietele verzi nou achizitionate 😀 .

            SNC03185SNC03160

           Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 92, Farmasi nr. 121,Golden Rose nr. 162, Diva nr. 155,Farmasi nr. 205, top coat Farmasi, paietele rosii si verzi, culorile acrilice, pensulita si instrumentul de facut puncte.

           SNC03153SNC03156

          Sper sa va placa interpretarea mea si va urez din tot sufletul un Craciun fericit, multa sanatate si fericire :* !

          SNC03173SNC03167

         Va invit sa vedeti si ce braduti minuntati au realizat celelalte fete participante la aceasta colaborare:

8 gânduri despre „Autumn and Winter Nail Art Challenge – 28. Christmas Tree

Lasă un comentariu