Autumn and Winter Nail Art Challenge – 31. Gifts

              Buna!😉

          In seara asta reusesc si eu un pic cam tarzior, sa revin cu un nou model de unghiute din cadrul colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge.

          Pentru tema cu numarul 31 trebuia sa realizam o manichiura cu cadouase😀 . Ei si cum eu nu am putut sa-mi imaginez cadourile fara braduti, in seara de ajuns m-am pus pe impodobit bradutul si unghiutele mele. Si cam asa a fost rezultatul final, sper sa va placa :

            SNC03204SNC03206

          Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Kate Spade nuanta Big Apple Red, Farmasi nr. 92, Kallos nr. 236, top coat Farmasi, culori acrilice, pietricele si pensulita subtire.

            SNC03196SNC03199

          Am uitat sa mentionez ca braduti au fost realizati cu ajutorul acestui tutorial, realizat de Madalina de la Miss Happy And Her Nails. Multumim pentru tutorial Madalina :* .

           Sper ca a-ti avut un Craciun minunat alaturi de cei dragi si multa distractie in continuare :* .

           SNC03215SNC03226

10 thoughts on “Autumn and Winter Nail Art Challenge – 31. Gifts

Lasă un răspuns

