Nail Art Marathon-3.Neon Nails

                  Buna! 😉

          A venit din nou week-end-ul si eu din nou sunt o intarziata cu toate ca unghiutele mele au fost gata la timp eu nu am avut cum sa postez saptamana trecuta.

          Eu mi-am imaginat tema cu culori neoane un pic mai diferit mai ales ca am vazut un model super dragut si am vrut sa-l incerc.

           20150530_04320120150530_043256

          Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 02, Rimmel Space Dust Shooting Star, top coat  Farmasi si culori acrilice.

            20150614_09373520150614_093807

           Sper sa ma pot incadra macar un pic in tima si sa va placa si voua interpretarea mea. In ultima perioada sunt si voi mai fi un pic mai aglomerata, dar sper sa ma redresez.

            20150530_04322720150530_043350

             Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la colaborare :

One thought on “Nail Art Marathon-3.Neon Nails

Lasă un răspuns

