Arhivă | mai 24, 2013

Crackle lines

               Buna 😉 , in seara asta vreau sa va arat cum mi-am colorat unghiutele 😀 .Acum cateva postari, cand am avut unghiutele rosii si cu floricele pe ele, mi-a venit in minte o alta manichiura, ei despre asta este vorba in postarea de azi, numai ca am renuntat la oja rosie si in schimbul ei am folosit un portocaliu super dragut si anume Farmasi nr. 33.Sincer cand am vazut aceasta nuanta nu m-am gandit ca o voi purta pe unghiute, ci doar voi face modele cu ea, dar azi am vrut sa vad cum arata pe unghiute si asa am descoperit ca este super draguta.Modelul pe care l-am facut mi se pare de efect si este simplu de realizat, am reusit sa fac din nou un mic tutorial din poze 😉 .Acum sa va arat si pozele cu manichiura mea 😀 .

SNC01133

                       Am folosit urmatoarele produse pentru aceasta manichiura :

SNC01132

                                 Pentru inceput am aplicat base coat-ul pentru a-mi proteja unghiutele, apoi am trecut la aplicat oja colorata pe unghiutele mele, am folosit Farmasi nr. 33, pe care am considerat ca trebuie sa-l aplic in doua straturi, sa va arat:

SNC01124 SNC01126

                        Apoi am „furat” iar din bucataria mamei o pungulita, pe care am taiat-o intr-un patratel si am strans-o pana am facut un varf sifonat , pe care am aplicat oja neagra, asa :

SNC01129

                        Inainte de a apasa usor pe unghiuta cu varful sifonat si dat cu oja pe el, este bine sa eliminati surplusul de oja , apasand usor pe o bucata de servetel sau hartie pana cand sunteti multumite de rezultat :

SNC01130

                    Daca sunteti multumite de modelul imprimat pe servetel, continuati apsand usor  pe unghiuta voastra,  😀 .Dupa ce s-a uscat oja am aplicat top coat-ul pentru a  protejarea manichiura si ai prelungi rezistenta pe unghiutele mele.

                       SNC01151

                          Sper sa va placa si sa aveti o seara minunata 😉 .