Arhivă | mai 16, 2013

Dry marble

                Buna 😉 , in seara asta vreau sa va arat ce unghiute colorate am 😀 .Eu am fost fascinata de manichiura water marble si nu stiu cum dar nu prea am reusit sa fac aceasta manichiura, adica nu a vrut sa-mi iasa si punct 😦 , asa ca am ajuns la tehnica dry marble care imi place rau tare de tot. Asa ca astazi mi-am facut pe unghiute un dry marble si am reusit sa fac si un mic tutorial din poze 😀 , sper sa va placa 😉 .Sa va arat unghiutele mele 😀 .

SNC01040              Am inceput aceasta manichiura prin a aplica tratamentul meu pentru unghiute exfoliate de la Favisan si apoi am aplicat un strat de oja alba de la Golden Rose pe care l-am lasat sa se usuce bine, care arata asa :

SNC01032 SNC01031

                   Urmatorul pas a fost sa iau fiecare unghiuta in parte si sa mai aplic un strat de oja alba, pe care nu am lasat-o sa se usuce si peste care am aplicat  cate 2 picaturi din fiecare oja. Pe care la randul lor cu un betisor cu varful ascutit le-am amestecat intre ele :

SNC01034 SNC01056

                     Rezultatul a fost acesta :

SNC01035

                 Ojele pe care le-am folosit imi sunt tare dragi mie , una pentru culoare si cealalta pentru ca a fost prima mea oja de la Farmasi 😀 :

SNC01038                Dupa ce am terminat de pictat toate unghiutele am aplicat si top coat pentru a rezista cat mai mult, deoarece imi e tare draga manichiura si se vede foarte fain pe unghiute 😉 .

SNC01054 SNC01048

                           Sper sa va placa si voua 😉 .