Arhivă | februarie 5, 2014

Snowflake nails

                 Buna! 😉

              Acum daca am mai mult timp liber pot sa-mi fac manichiura si in cursul saptamani 🙂 .Iar astazi pentru ca ma simteam foarte rau am avut nevoie de o distragere a atentie de la durere si redirectionarea ei asupra a ceea ce imi place 😀 .

              Asa ca m-am pus pe treaba si am inceput prin a incerca sa-mi fac propria mea oja 😀 .Da, a-ti citit bine, am vazut acum ceva timp la Georgia de la Gia Makeup Blog .  Pentru a crea propria nuanta de oja aveti nevoie de un lac transparent si de fard de ochi, pe care le amestecati bine pana ajungeti la rezultatul dorit 😉 .

              Si apoi daca tot aveam o oja noua 😀 am zis ca trebuie sa o si testez, dar nici simpla nu am vrut sa o las pe unghiutele mele si cum Madalina de la Miss Happy And Her Nails mi-a facut „pofta” de niste fulgi de nea, am hotarat sa incerc si eu doua tehnici de a realiza fulgi de nea.

          Cum eram la capitolul incercat pentru prima data, am zis sa vad si cum se vede noul glitter cumparat 😀 . Sa va arat si manichiura mea :

           SNC03503SNC03517

               Din aceste tutoriale am invatat cum sa fac cei doi fulgisori superbi :

           fulg1 1

             Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 02, Natty (nuanta facuta de mine), glitterul CR Cairuo nr. 18, top coat Farmasi, banda decorativa, culoare acrilica, instrumentul de facut puncte si o pensula.

            SNC03497SNC03498

               Sper sa va placa manichiura mea si sa incercati si voi sa realizati acesti fulgisori 😉 .Si sa aveti o seara cat mai frumoasa :* .

            SNC03519SNC03512