Nail Art Marathon-2.Galaxy Nails

          Neata!😉

       Este week-end din nou si restul lumii doarme, iar eu daca am fost un pic cam lenesa in cursul saptamanii acum sunt matinala in a redacta articolul cu tema numarul 2 din cadrul colaborarii Nail Art Marathon.

        De data aceasta am vrut sa realizez un altfel de model Galaxy si am ales drept inspiratie manichiura realizata de catre Lucy’s Stash.

                 ob_5a668f_purple-galaxy-nails-over-zoya-payton-tutorial20150523_191315

       Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 74, Golden Rose nr.202, Eveline miniMAX nr. 936, Farmasi nr. 02, Golden Rose nr. 169, burete si o pensulita.

           20150530_04514820150530_045321

      Ador acest model si l-am purtat aproape toata saptamana, sper sa va placa si sa incercarti si voi acest model😉 .

           20150523_19144920150523_191348

       Haideti sa vedem si ce Galaxii minunate au realizat si celelalte fete, care au luat parte la colaborare :

6 thoughts on “Nail Art Marathon-2.Galaxy Nails

Lasă un răspuns

