Nail Team Challenge – 15.Inspired by a pattern or outfit

           Buna !😉

        A venit din nou week-end si asta inseamna ca e timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii Nail Team Challenge.

          Pentru tema cu numarul 15 trebuia sa realizam un model inspirat de o tinuta sau de un tipar, iar eu am ales sa fac un model distressed.

         Din prima clipa cand am vazut un model distressed am vrut sa incerc si m-am gandit ca se potriveste perfect cu aceasta tema.

           20150415_20410220150415_204153

           Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 02, Nicole by OPI – Sky’s the limit, Farmasi nr. 85, 403, S-he stylezone nr. 311 si top coat Farmasi.

  20150415_204443

              Sper sa va placa si voua interpretarea mea si sa aveti un week-end cat mai placut😉 .

           20150415_20431520150415_204153

             Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la colaborare :

7 thoughts on “Nail Team Challenge – 15.Inspired by a pattern or outfit

Lasă un răspuns

