Nail Team Challenge – 14.Floral

               Buna!😉

           Acum a venit timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii mele de suflet , la care toate fetele am contribuit si anume Nail Team Challenge.

          Astazi am avut de realizat o manichiura florala si nu se putea potrivi mai bine pentru aceasta perioada🙂 . Mai ales ca de ceva vreme imi doream sa incerc un model cu maci😀 .Asa ca va arat si prima mea tentativa de maci :

           20150404_16444820150404_164558

            Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 89, 91, KIKO Cupcake nr. 656, top coat Farmasi, culori acrilice si o pensulita.

            20150404_16510520150404_165345

              Sper ca nu v-ati speriat de tentativa mea de maci si va urez un week-end cat mai insorit :* .

             20150404_16455820150404_164845

            Haideti sa vedem si ce modele florale au realizat si celelalte fete, care au luat parte la colaborare:

10 thoughts on “Nail Team Challenge – 14.Floral

  1. cand am vazut preview-ul la manichiura, juram ca-i kiko oja asta superba!! o ador! ador colectia asta, rau imi pare ca nu am nici una.
    Pictura ti-a iesit foarte frumos :*

Lasă un răspuns

