Nail Team Challenge- 11.Watter decals

               Neata!😉

           Abia asteptam sa vina week-end-ul cat mai repede sa ma pot relaxa si sa va arat unghiutele mele, care au facut valuri sa zic asa la munca😀 .Pentru astazi am avut de pregatit tema cu watter decals-uri, iar eu mi-am facut propriile mele watter decals-uri dupa o tehnica arata de Oana de la Unghiute Colorate Happy nails.

           Toate fetele de la birou inclusiv ai mei parinti erau curiosi cum am putut sa transfer pe unghiutele mele fetele unor persoane😉 , iar raspunsul meu a fost ca prin magie😀 . Desigur ca mai apoi la cele interesate le-am explicat minunata tehnica, pe care pot sa zic ca o iubesc ♥ , asa ca ii multumesc Oanei pe acesta cale pentru tutoriale minunate pe care le imparte cu noi :* .

            Sa va arat si ce am facut eu , eram un pic mai nostalgica si am vrut sa redau pe unghiutele mele ceva nou si  vechi :

          20150314_17402820150314_174117

            Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 402 si  02, Kallos Nail art nr. 07, top coat Farmasi si revista.

           20150314_17430320150314_174335

             Sper sa va placa rezultatul meu dupa prima incercare a acestei tehnici si sa aveti o zi cat mai frumoasa😉 .

            20150314_17421620150314_174201

              Sa mergem sa vedem si ce modele au realizat si celelate fete, care au luat parte la colaborare :

11 thoughts on “Nail Team Challenge- 11.Watter decals

  1. wwwooo! cat de bine ti-a iesit! si modelele le-ai ales foarte frumos
    eu am incercat o singura data tehnica asta si-am dat fail :))

Lasă un răspuns

