Nail Team Challenge- 10.Retro manicure

                Neata!😉

       Astazi m-am trezit de dimineata, deoarece nu mai aveam somn cu toata ca in timpul saptaminii imi doresc sa dorm cat mai mult😀 .Asa ca azi am sa reusesc sa fac articolul la timp cu manichiura pentru tema cu numarul 10 din  cadrul colaborarii Nail Team Challenge.

       Am incercat sa-mi creez propriile water decals-uri numai ca nu mi-am dat seama cat de mari sunt unghiutele mele pana cand nu am incercat sa le pozitionez cat mai bine pe ele.

        Am sa mai incerc aceasta tehnica sper la urmatoarea tema , dar acum sa va arat si rezultatul meu:

          20150307_19060120150307_191217

       Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Avon Speed Dry Reddy to go, top coat Farmasi si perlute aurii.

           20150307_19132720150307_191355

         Sper sa va placa tentativa mea de retro manicure, eu de cand am vazut tema mi-am imaginat o manichiura in genul acesta numai ca nu mi-a vazut unghiutele asa de mari😀 .

            20150307_19065020150307_190730

          Haideti sa vedem si ce modele interesante au realizat si celelate fete din cadrul colaborarii :

8 thoughts on “Nail Team Challenge- 10.Retro manicure

Lasă un răspuns

