Nail Team Challenge- 4.Recreate a mani by your favorite blogger

               Neata!😉

         A venit timpul pentru o noua mani din cadrul colaborarii Nail Team Challenge.

        Tema de astazi mie se pare super interesanta si mi-as dori sa am si eu talentul Madalinei de la Miss Happy And Her Nails, deoarece am ales sa incerc sa refac o manichiura de a ei.

        De ce credeti ca am zis ca voi incerca , din simplul fapt ca prima tentativa a fost un fiasco total😦 si nu ma rusinez sa nu va arat si voua cat de anti talent sunt la aceasta tehnica incercata prin diferite metode. Insa nu m-am lasat pagubasa si am mai incercat inca una putin modificata, deoarece eram sigura ca nu imi va iesi si desenul😦 .

         20150124_12293620141231_184815

         Modelele de inspiratie, superbe ca de obicei :

         madalinaNew Year nail art

          Sper ca nu v-am speriat cu tentativele mele de a recreea superbele modele ale Madalinei, pe  care o urmaresc cu mult drag🙂 .

          Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Kate Spade nuanța Big Apple Red, Kallos Nail art nr. 07, Farmasi nr. 02, S-he stylezone nr. 315,  top coat Rimmel, perlute aurii si pietricele negre.

           20150131_09102820150131_091043

         Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la colaborare sa vedeti ce modele interesante au realizat :

15 thoughts on “Nail Team Challenge- 4.Recreate a mani by your favorite blogger

Lasă un răspuns

