Nail Team Challenge- 3.Negative space nails

              Buna!😉

       Si daca tot m-am trezit de dimineata am zis sa incerc sa revin la zi cu manichiurile din cadrul colaborarii Nail Team Challenge.

          A venit randul temei cu nr. 3 unde trebuie sa realizam un model cu spatiu negativ, care mi se pare super interesant conceptul, mai ales si daca iti iese cum ti-ai imaginat tu😉 .

         Abia asteptam sa incerc aceasta tehnica mai ales ca am vrut sa fac un model pentru Valentine Day’s😀 .

          20150124_14174220150124_141716

         Am folosit urmatoarele produse : base coat Whitener Rimmel, Farmasi nr. 02 si 402, top coat Farmasi si perlute.

           20150125_11440520150125_114416

            Sper sa va placa si voua si cine stie poate o sa recreati sau reinterpretati acest  model😉 .

            20150124_14195620150124_141814

            Haideti sa vedem si ce modele interesante si deosebite au realizat si celelalte fete participante la aceasta colaborare :

14 thoughts on “Nail Team Challenge- 3.Negative space nails

    • ma bucur ca iti plac, eu am dat oja de baza rozul si apoi cu punctatorul am facut doua puncte pe care le-am unit si am marit inimioara cat am vrut eu, apoi cu o pensulita si acetona am sters cat am vrut din interior

Lasă un răspuns

