Nail Team Challenge- 2.French Manicure

               Buna!😉

       Astazi reuseste si intarziata de mine sa posteze manichiura de la tema de saptamana trecuta din cadrul colaborarii Nail Team Challenge.

         Cu toata ca aveam manichiura pregatita de o saptamana, dar nu am reusit sa postez si articolul, dar mi-am promis ca ma voi organiza mai bine si voi face tot posibilul sa fiu cat mai punctuala de acum inainte🙂 .

         Pentru tema cu numarul 2 trebuia sa realizam un model de unghii french, care de foarte multa vreme nu si-a mai facut aparitia pe unghiutele mele si nu prea aveam idei bune, dar noroc ca am cumparat o oja noua si am vrut sa o testez😀

           20150111_14303120150111_142956

       Am folosit urmatoarele produse : base coat Whitener Rimmel, S-he stylezone nr. 310, top coat Farmasi, pietricele argintii, culoare acrilica si o pensula subtire.

           20150124_07414620150124_074209

         Sincera sa fiu mi-a fost tare draga aceasta manichiura si abia atunci am realizat ca am reusit si eu intr-un final sa am unghiute mari, carora sa le pot face manichiura french clasica😉 , sper sa va placa si voua.

            20150111_14310820150111_143224

          Sa nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce modele superbe au realizat :

4 thoughts on “Nail Team Challenge- 2.French Manicure

Lasă un răspuns

