Nail Team Challenge-1.Inspired by….

             Neata !😉

       Am fost un pic cam ocupata in ultimul timp si am cam neglijat unghiutele si blogul, dar am sa recuperez🙂. Asa ca astazi revin cu o noua colaborare si mai interesanta si mai deosebita, deoarece fiecare dintre noi am contribuit la realizarea acestei colaborarii.

          Eu sunt mega incantata de aceasta colaborare si sper sa va placa si voua😉 .

          n

          Pentru prima tema nu stiam ce manichiura sa realizez, dar mi-am adus aminte de filmul meu preferat The Great Gatsby, asa ca m-am pus pe treaba.

     the_great_gatsby_movie-wide20150105_220531

          Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr.  92, Kallos Nail art nr. 07, Farmasi nr. 02, top coat Farmasi si tinte aurii.

           20150111_08273920150111_082748

            Sper sa va placa interpretarea mea si sa aveti un week-end cat mai superb in continuare😉 .

           20150105_22044820150105_220549

            Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la colaborare :

17 thoughts on “Nail Team Challenge-1.Inspired by….

  1. Superba inspiratia! (mi-a placut filmul foarte mult)
    Manichiura ti-a iesit foarte fain.
    (am facut si eu o manichiura inspirata din aceeasi poza….exact cu aceeasi oja aurie de la kallos ) :))

Lasă un răspuns

