Autumn and Winter Holidays Challenge-6. First Snow

             Buna!😉

       Iupii a venit din nou mult asteptatul week-end si odata cu el si Mos Nicolaie cu cadouri😀 , iar eu trebuie sa va arata ce manichiura am realizat pentru tema de astazi din cadrul colaborarii Autumn and Winter Holidays Challenge.

        De data aceasta m-am lasat inspirata de vremea de afara cand am pregatit unghiutele, deoarece ningea ambudent cu fulgi mari si frumosi. Iar braduti argintii din curtea iubitului meu erau pur si simplu uimitori si mai ales ca am pus mana in ziua respectiva pe o oja de un albastru superb de la Farmasi😀 .

          SNC05254SNC05259

          Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 85, top coat Rimmel, culoare acrilica,burete, perlute argintii si o pensula.

           SNC05266SNC05268

          Sper sa va placa interpretarea mea asupra primei zapezi din acest an si imi doresc sa fie o iarna plina de zapada😀 , deoarece eu iubesc zapada fiind nascuta in perioada de iarna🙂 .

            SNC05263SNC05256

            Eu sunt tare curioasa sa vad ce modele superbe au realizat si celelalte fete, care au luat parte la colaborare, asa ca am sa dau o fuga sa vad :

 

10 thoughts on “Autumn and Winter Holidays Challenge-6. First Snow

  1. Imi place foarte mult abordarea acestei teme. Ai ales un peisaj de iarna, pe timp de noapte. ♥
    Superba manichiura. Pentru o secunda mi-am inchipuit acest peisaj desenat, ca fiind real. ♥

Lasă un răspuns

