Autumn and Winter Holidays Challenge-5.It’s Turkey Time

              Neata!😉

         O data cu ninsoarea a venit si week-end-ul la mine, ca sa ma pot bucura linistita de zapada😀 ,dar si sa va arata o noua mani din cadrul colaborarii.

          Datorita programului incarcat de la noul loc de munca, in ultima vreme am timp sa-mi fac manichiura doar in week-end si uneori stau prost cu inspiratia si nu prea imi iese ceva bun😦 .Abia dupa ce fac modelul si nu mai am timp imi mai vine cate o idee, dar gata cu vorbitul sa va arat si ce manichiura am facut pentru tema de astazi.

          SNC05225SNC05233

            Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 101, 92, 89, 02, top coat Rimmel, culori acrilice, punctatorul si pensula.

           SNC05245SNC05247

            Sper sa va placa interpretarea mea asupra acestei teme si va doresc sa aveti un week-end cat mai placut in continuare😉 .

             SNC05230SNC05241

               Haideti sa vedem si curcani fetelor care au luat parte la colaborare :

5 thoughts on “Autumn and Winter Holidays Challenge-5.It’s Turkey Time

Lasă un răspuns

