Autumn And Winter Holidays Challenge – Autumn Tree

                   Buna!😉

                A venit din nou week-end-ul mult asteptat cu o noua mani din cadrul colaborarii Autumn and Winter Holidays Challenge si ametita de mine cam incepe sa mai uite sa pregateasca articolul cu toate ca are manichiura facuta pentru tema de astazi.

             Pentru tema de asatzi eu mi-am imaginat altceva si a iesit altceva si cum timpul nu este de partea mea in ultima vreme , nu am avut timp sa refac manichiura.

         SNC05206SNC05215

              Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 02, Golden Rose nr.202, Farmasi nr. 89, Miss Sporty nr. 40, top coat Rimmel, culoare acrilica, punctator si o pensula,

         20141122_18290620141122_182944

             Sper sa va placa interpretarea mea asupra temei, deoarece mi-a placut enorm de mult acest model,  vazut acum ceva vreme cand cautam inspiratie pentru tema „Falling Leaves” si am decis sa o refac pentru tema de astazi.

           SNC05210SNC05217

               Eu sunt tare curioasa sa vad si ce modele deosebite au realizat si celelate fete , care au luat parte la colaborare :

9 thoughts on “Autumn And Winter Holidays Challenge – Autumn Tree

Lasă un răspuns

