Autumn and Winter Holidays Challenge-1.Halloween

              Buna!😉

          Dupa cum bine stiti saptamana trecuta s-a terminat colaborarea Alphabet nail art challenge. Si cum noua ne plac foarte mult colaborarile nu am putut sa nu incepem una noua specifica sezonului , care urmeaza. Asa ca Oana de la Unghiutze Colorate-Happy Nails a venit cu o nou colaborare asa ca o felicit pe aceasta cale pentru ideea avuta :* .

        Si cum prima tema se intituleaza Halloween s-a hotarat sa ne prezentam manichiurile in ziua de Halloween, asa ca sa va arat si voua interpretarea mea :

            SNC05138SNC05144

          Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifian, Farmasi nr. 02, Kate Spade nuanța Big Apple Red, top coat Rimmel, culoare acrilica, pensula, punctator si pai.

            SNC05154SNC05155

          Nu prea am avut mult timp la dispozitie sa realizez manichiura asa cum mi-am imaginat eu, dar sper sa va placa si sa vedeti pe unghia accent o masca de schelet nu una de catelus cum a vazut prietena mea😀 .

             SNC05140SNC05152

          Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la colaborare sa vedeti ce modele superbe au realizat :

17 thoughts on “Autumn and Winter Holidays Challenge-1.Halloween

Lasă un răspuns

