Alphabet nail art challenge – Letter Z (from Zorro)

                  Buna!😉

             A venit din nou week-end-ul si o data cu el si timpul pentru o noua manichiura, care este ultima din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge.

           Pentru ultima litera din cadrul colaborarii am vrut sa fac un model mai deosebit, dar nu prea am avut mai nici o idee buna si m-am rezumat la a crea un model inspirat din filmul meu romantic preferat, Zorro.

          SNC05101SNC05110

          Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifiant, Farmasi nr. 83, Kallos nr. 238, Gabrini nr. 401, lac matifiant Kallos, culori acrilice si o pensula.

          SNC05117SNC05119

          Sper sa va placa interpretarea mea si sa aveti un week-end cat mai placut in continuare.Abia astept sa inceapa o noua colaborare cu modele de unghii, care sa-mi puna imaginatia in functiune.

           SNC05107SNC05115

          Haideti sa vedem si ce modele interesante au realizat celelalte fete, care au luat parte la colaborare :

7 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter Z (from Zorro)

Lasă un răspuns

