Alphabet nail art challenge – Letter X (from x-men )

                   Neata!😉

           Ce repede mai trece timpul asta, acum e sambata si clipesc de doua ori si gata a mai trecut inca o saptamana. In ultima perioada nu stiu, parca trece mult prea repede timpul, iar astazi trebuie sa va arat manichiura mea cu litera „X” din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge.

            Am stat un pic sa ma gandesc ce model sa realizez si apoi am zis ca de ce sa nu fac ceva inspirat din filmul meu preferat😀 si asa am realizat o manichiura cu X-MEN .

             SNC05078SNC05086

            Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifiant, Farmasi nr. 89,  02, Kallos nr. 238, Farmasi nr. 83, top coat Farmasi si o pensula subtire.

             SNC05092SNC01390

            Sper sa va placa interpretarea mea asupra acestei teme si sa reveniti saptamanile, care vin cu ce model ma voi prezenta pentru litera Y si Z, care sunt un pic problematice😀 .

            SNC05083SNC05088

           Sa mergem sa vedem ce modele interesante au realizat si celelalte fete participante la colaborare :

16 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter X (from x-men )

Lasă un răspuns

