Alphabet nail art challenge – Letter W (from waterfall)

                            Neata!😉

               Astazi este sambata si asta inseamna ca este timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge.

                   Pentru tema de astazi am incercat sa realizez un model incercand tehnica waterfall, pe care imi doream de mult sa o incerc asa ca am notat-o pe lista mea de modele de facut pentru colaborare.Important in realizarea acestei tehnici este alegerea corecta a culorilor pe care dorim sa la folosim. Eu mi-am dat seama abia dupa ce am terminat manichiura de realizat ca nu prea se vedea asa cum imi imaginasem eu, dar pe viitor voi sti😀 .

            SNC05049SNC05056

                   Am folosit urmatoarele produse :base coat  Farmec complex fortifiant, Farmasi nr. 91, Golden Rose nr. 222, Gabrini nr.379 Golden Rose nr.202, Orkide art nr. 19, top coat Rimmel si o pensula.

            SNC05098SNC01390

                Voi ati incercat aceasta tehnica?Mie mi se pare extraordinara aceasta tehnica si in plus creaza un efect interesant fara prea multa bataie de cap, daca alegeti culorile potrivite.

            SNC05050SNC05068

                  Haideti sa vedem si ce modele unice si interesante au realizat si celelalte fete participante la colaborare :

14 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter W (from waterfall)

  1. Ți-a ieșit foarte drăguță manichiura! Eu am ajuns la concluzia că acest tip de model arată cel mai frumos când este realizat doar dintr-o culoare, în mai multe nuanțe (cu diferență cât mai mare între ele).
    Eu am încercat tehnica de două ori, o dată acum câteva luni bune și a doua oară acum, pentru această colaborare!😀 (doar că eu am îmbinat-o cu o altă temă)

Lasă un răspuns

