Alphabet nail art challenge – Letter U (from umbrella)

                    Neata!😉

             A venit week-end-ul si eu iar nu am fost gata la timp cu postarea, desi aveam manichiura pregatita de aproape o saptamana 😦 .Asa ca abia azi va prezint modelul meu pentru colaborarea Alphabet nail art challenge.

              Nu prea sunt eu fan al ploii, dar intr-o zi cu soare eu am puratat o manichiura cu umbrele si o tentativa de stropi de ploaie pe unghiutele mele😉 .

         SNC05002SNC05021

             Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifiant, Gabrini Matte Nails nr. 397, Gabrini Matte Nails nr. 397, accesorii aurii, culoare acrilica, pensula si betisor de ureche.

          SNC05044SNC05045

              Sper sa va placa interpretarea mea pentru tema de astazi si sa aveti un week-end cat mai placut in continuare :* .

           SNC05013SNC05015

                 Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete , care au luat parte la colaborare :

14 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter U (from umbrella)

  1. Nici mie nu prea-mi place ploaia (doar când o pot asculta din casă, fără să fiu nevoită să ies), dar manichiura ta e super drăguță și frumos realizată. Îmi place!

Lasă un răspuns

