Alphabet nail art challenge – Letter T (from turquoise )

                     Neata!😉

             A mai trecut o saptamana si a venit timpul pentru o noua mani din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge, care se v-a sfarsi in curand, dar abia astept sa ma alatur unei noi colaborari😉 .

           Pentru tema cu litera „T” am pregatit un model turcoaz cu tinte, pe care abia asteptam sa le incerc😀 , mai ales ca le-am gasit simple si le pot colora cum doresc eu😀 .

           SNC04968SNC04979

            Am folosit urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifiant, Farmasi nr. 403, 02, 83, Kallos Nail art nr. 07, top coat Rimmel, punga de plastic si tinte.

           SNC04963SNC04965

           Pentru realizarea modelului am folosit tehnica saran wrap, pe care am incercat-o prima data aici .Vreau sa va zic ca ador sa  folosesc aceasta tehnica pentru efectul pe care il creaza, mai ales ca este si usor de folosit😉 . Ce parere aveti despre aceasta tehnica?

           SNC04970SNC04977

             Haideti sa vedem si ce modele superbe au realizat celelalte fete, care au luat parte la colaborare:

16 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter T (from turquoise )

  1. Superba si eleganta manichiura. ♥
    O singura data am incercat si eu tehnica asta si mi s-a parut interesanta.
    Cred ca secretul ei, este sa gasesti fix acele culori care sa se potriveasca impreuna.
    Iar tu ai facut asta. Ai reprodus foarte bine aspectul pietrei semipretioase, turcoazul.

Lasă un răspuns

