Alphabet nail art challenge – Letter S (from strawberry )

                   Neata !😉

          Astazi revin pe blog, un piculet cam tarziu cu un nou model de unghii din cadrul colaborării Alphabet nail art challenge.

         Cu toate ca aveam manichiura facuta de o saptamana, dar nu am avut timp sa fac si postarea si mai am de facut si un tag de la Ella –http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro , pe care sper sa-l fac cat mai repede, deoarece este super interesant😉 .

         Eu am incercat sa realizez capsunele texturate pe unghiutele mele, am vrut sa fie cat mai aproape de realitate😀 .Dar cum am zis eu am incercat insa nu prea mi-a iesit, pentru ca nu am asteptat sa mi se usuce cat de cat oja ca sa ia forma dorita de mine, asa ca acesta este rzultatul meu :

            SNC04940SNC04956

       Pentru acest model am folost urmatoarele produse : base coat  Farmec complex fortifiant, Avon Speed Dry Reddy to go, Lily angel nr. 32 si Kallos 3 in 1.

             SNC04957SNC04960

        Sper sa va placa tentativa mea de capsunele, care sunt preferatele mele si de la inceputul colaborari am trecut-o pe lista pentru litera „S” .

               SNC04941SNC04948

            Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la colaborare :

14 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter S (from strawberry )

Lasă un răspuns

