Alphabet nail art challenge – Letter R (from rabbit )

                   Neața!😉

             E din nou  week-end-ul și asta înseamnă că este timpul pentru o nouă manichiură din cadrul colaborării Alphabet nail art challenge.

             Pentru astăzi trebuia să realizăm un model de unghii cu litera ”R” și eu am ales să fac niște iepurași din pudră acrilică. Ar fi fost super dacă aveam o matriță cu iepurași, dar a trebuit să îi modelez eu😀 , așa că nu prea sunt cine știe ce reușiți. De ceva vreme ador accesoriile 3 d și îmi doresc foarte mult să am matrițe din care să iasă accesorii mega drăguțe ,dar nu am găsit😦 .

           SNC04906SNC04917

               Am folosit următoarele produse : base coat Coral Pharma 10 in 1, Farmasi nr. 402, 127, 02, Kallos nr. 236, top coat Farmasi, culoare acrilică, pensule, monomer și pudră acrilică.

            SNC04898SNC04901

               Sper sa vă placă interpretarea mea asupra acestei teme și să aveți un week-end cât mai frumos :* .

            SNC04908SNC04920

                  Haideți să vedem și ce modele deosebite au realizat celelalte fete participante la colaborare :

19 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter R (from rabbit )

Lasă un răspuns

