Alphabet nail art challenge – Letter Q (from quadrilateral )

                   Neața!😉

              A mai trecut încă o saptămână și asta înseamnă ca a venit timpul pentru o nouă manichiură din cadrul colaborării Alphabet nail art challenge.

           Pentru tema cu litera ”Q”  am ales să fac un model cu ”qudrilaterals” adică patrulatere pe unghiuțele mele😀 .De multă vreme vroiam să încerc o nouă tehnică pentru mine😀 , pe care am vazut-o la Mihaela de la Lacquer Buzz. Această tehnică constă în a picta fâșii de ojă pe o pungă de plastic, pe care le lăsăm să se usuce bine și apoi cu un forfecuț tăiem fâșiile de ojă în formele dorite de noi. Este super simplu și distractiv😉 .

         SNC04869SNC04877

                Am folosit următoarele produse : base coat Rimmel, Kiko Cupcake nr. 656, Farmasi nr. 02, top coat Farmasi și fâșii de oje.

          SNC04893SNC04894

                M-am distrat foarte mult făcând acest model, mai ales că abia așteptam să încerc și noua ojă primită cadou de la albinuța mea aka Loryloo , mulțumesc mult de tot trtr și o ador :* .

          SNC04885SNC04870

                  Nu uitați să treceți și pe la celelalte fete care au luat parte la colaborare :

18 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter Q (from quadrilateral )

  1. Ti-au iesit minunate! Nu aflasem de tehnica asta, dar o gasesc super usoara, interesanta si de efect.
    Ma bucur ca ti-a fost asa de draga oja si vad si ca si fetelor de aici🙂 Pupici :*

Lasă un răspuns

