Alphabet nail art challenge – Letter P (from palm tree )

                        Neața!😉

           A venit din nou week-end-ul și eu am fugit într-o mică plimbare, dar m-am și pregătit din timp pentru colaborarea Alphabet nail art challenge.

           Pentru tema de astăzi am ales să desenez palmieri pe unghiuțele mele, manichiură ce am purtat-o în concediul de la mare😀 .Si o dată cu această manichiură am și testat kit-ul de la Essence gel nails at home de care sunt foarte mulțumită😉 .

         SNC04797DSC03157

         Am folosit următoarele produse : kit-ul Essence gel nails at home, Elegant Gabrini nr. 305,  Maybelline nr. 460 Orange Couture, Farmasi de nuanță roz, burete, culoare acrilică și o pensulă subțire.

         SNC04801SNC04803

           Sper să vă placă interpretarea mea și poate o să încercați și voi acest model😉 . Să aveți un week-end cât mai frumos :* .

          SNC04785DSC03208

             Acuma, haideți să vedem ce modele superbe au realizat și celelalte fete :

16 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter P (from palm tree )

Lasă un răspuns

