Alphabet nail art challenge – Letter O (from octopus )

               Neața!😉

          A mai trecut încă o săptămână super încărcată, dar a venit week-end-ul așa că e timpul pentru relaxare și pentru o nouă manichiură din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge.

           Pentru astăzi mi-am încercat din nou anti-talentul la desenat, mi-am dorit să realizez o caracatiță mega drăgălașă cu niște ochișori mari în mediul ei de viață😀 .Sper că mi-a ieșit măcar un pic caracatița și voi încerca să am mai mult curaj în a-mi exersa mâna pentru desene cât mai complicate😀 .

           SNC04842SNC04851

          Am folosit următoarele produse : base coat Coral Pharma 10 in 1, Farmasi nr. 127, Farmasi Shimmer nr. 206, top coat Farmasi, culori acrilice, punctatoare și pensule de diferite mărimi.

            SNC04859SNC04860

           Sper să vă placă interpretarea mea asupra temei cu litera ”O” și să aveți un week-end cât mai frumos alături de cei dragi vouă, vă pupăcesc :* .

            SNC04843SNC04854

              Nu uitați să treceți și pe la celelalte fete să vedeți ce minunății au realizat :

12 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter O (from octopus )

Lasă un răspuns

