Alphabet nail art challenge – Letter N (from nautical )

                Neața !😉

          A venit week-end-ul si asta înseamnă că este timpul pentru o nouă manichiură din cadrul colaborarii Alphabet nail art challeng.

          Toată săptămână am fost un pic cam obosită și ocupată cu câte ceva așa că nu prea am avut timp prea mult la dispoziție în a-mi imagina ce model să realizez pentru tema cu litera N. Aseară am avut un pic de timp la dispoziție și m-am pus pe făcut un model simplu și o mică tentativă în a încerca să-mi fac un efect de ojă texturată pe unghiuțele mele.

           SNC04805SNC04814

         Am folosit următoarele produse : base coat Rimmel, Gabrini Matte Nails nr. 397, Farmasi nr. 02, Avon Speed Dry Reddy to go, top coat Farmasi, sclipici alb, bandă decorativă și intrumentul de făcut puncte.

           SNC04823SNC04824

         Am încercat să fac o ojă texturată folosind un sclipici alb, nu prea sunt mulțumită de rezultat, pentru că nu a ieșit ca și o ojă texturată, dar îmi place efectul creat de sclipici. Mi-a tremurat un pic și mâna așa că unele dungulițe nu prea sunt uniforme😀 .

         Sper să vă placă interpretarea mea și dacă aveți vreo idee în a realiza acasă singurele o ojă texturată vă rog să împărtășiți și cu noi secretul vostru😉 .

             SNC04816SNC04822

             Haideți să mergem să vedem ce modele inedite și superbe au realizat și celelalte fete :

16 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter N (from nautical )

  1. Foarte frumoase ți-au ieșit!
    Nu m-am gândit niciodată să-mi fac singură o ojă texturată. Dacă descoperi cum… să ne spui și nouă!😀
    Pupici :*

    • Ma bucur, pe unghia mica am aplicat un strat de oja albastra apoi am presarat sclipiciul alb cat inca mai era uda oja si dupa am inlaturat execesul de sclipici apoi am mai aplicat un strat de oja albastra🙂

Lasă un răspuns

