Alphabet nail art challenge – Letter M (from monkey )

                            Neața !😉

               Astăzi sunt un pic mai matinală în a vă arăta ce model am realizat pentru tema cu litera ”M” din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge.

               Iar am dat în mintea copiilor cu manichiura mea, dar de la începutul colaborării am vrut să încerc să desenez o maimuțică pe unghiuțele mele așa că să vă arăt ce mi-a ieșit😉 :

            SNC04759SNC04766

               Am vrut să desenez o pereche de maimuțe dar cum una dintre maimuțe a ieșit mai grăsunică și una mai mică așa că am hotărât să le fac tată și fiu😉 .

                Am folosit următoarele produse : base coat Rimmel, Lily angel nr. 32, Farmasi nr. 101, 02, 83, Smalto nr. 51, top coat Kallos, culori acrilice, pensula și punctatoare de mărimi diferite.

            SNC04776SNC04778

               Sper să vă placă maimuța mea și să avem parte de un week-end călduros că să mă pot bucura și eu în sfârșit de o zi de plajă la mare😉 .

             SNC04771SNC04769

                 Nu uitați să treceți și pe la celelalte fete care au luat parte la colaborare :

18 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter M (from monkey )

Lasă un răspuns

