Alphabet nail art challenge – Letter J (from jewelry )

                      Neata!😉

                A venit timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge, iar astazi sunt mai matinala.Am avut o saptamana tare aglomerata si obositoare, dar a venit week-end-ul si ma pot odihni🙂 .

                  Pentru tema cu litera „J” am ales sa realizez un model de unghiute cu bijuterii.Am folosit niste pietre primite spre testare de la Born Pretty Store , pe care de mult imi doream sa le incerc😀 .

           SNC04608SNC04629

              Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 403, 02, Gabrini  nr. 334, Farmasi nr. 83, top coat Farmasi, Kallos nr. 236, perlute argintii, pietricelele si un betisor de portocal.

           SNC04634SNC04642

              Modelul acesta l-am purtat saptamana ce a trecut si vreau sa va zic chiar au rezistat pietricelele foarte bine pe unghiutele mele, dupa 5 zile am renuntat eu la ele pentru ca vroiam sa-mi fac o alta manichiura😀 .Am sters modelul cu grija  si am ramas suprinsa ca voi putea sa refolosesc aceste pietricele frumoase, s-au curatat bine si nu si-au pierdut din luciu si culoare. Asa ca acest produs are un mare plus de la mine😉 . Va voi arata si poza cu manichiura mea dupa 5 zile cu scuzele de rigoare pentru oja sarita la una dintre unghiute🙂 .

            SNC04622SNC04640

                 Sper sa va placa interpretarea mea asupra temei de astazi si sa aveti un week-end cat mai frumos :* .

               Acuma sa mergem sa vedem si ce modele au realizat si celelalte fete care au luat parte la colaborare :

12 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter J (from jewelry )

Lasă un răspuns

