Alphabet nail art challenge – Letter H (from Hippo )

                 Buna!😉

             E din nou week-end-ul, of ce repede a mai trecut saptamana. In ultima perioada nici nu mai stiu cand  trece asa repede timpul😦 , parca are aripi.

             Astazi e timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge. Si cum in ultimul timp am dat in mintea copiilor,adica desenez pe unghiile mele numai animalute simpatice. Asa ca pentru tema cu litera H am pregatit un model de unghii cu hipopotami care se uita pe furis la apa cristalina🙂 .

            SNC04487SNC04499

           Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Classics nr. 168, Farmasi nr. 02, Gabrini nr. 334, Farmasi nr. 83, Gabrini nr. 364, Kallos nr. 236, top coat Farmasi, pensula si instrumente de facut puncte.

            SNC04506SNC04510

           Sper sa va placa interpretarea mea pentru tema de astazi😉 .Si sper ca la voi e mai mult soare decat la mine , ca tare m-am mai saturat de vremea mohorata de afara. Cred ca din cauza asta desenez numai animalute ca sa ma inveselesc🙂 .

            SNC04491SNC04495

             Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete , care au luat parte la colaborare :

10 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter H (from Hippo )

  1. Sunt super drăgălași hipopotamii! Mă bucur că a mai ales cineva aceeași temă ca mine.😀 Îmi place că ai interpretat modelul altfel, sunt așa haioși cum se uită la „apă”. :))
    Și la mine plouă cu găleată zilnic, m-am săturat de „vara” asta😦 și din același motiv aleg să fac modele mai vesele pe unghiuțe, mă fac să zâmbesc.😀

Lasă un răspuns

