Alphabet nail art challenge – Letter B (from Bow )

                  Buna!😉

           Revin pe blog cu o mica mare intarziere ,dar cu un nou model de unghiute din cadrul colaborarii Alphabet nail art challenge.

            Imi cer scuze ca postez cu 2 zile mai tarziu decat trebuia, dar am avut o mica problema si nu am putut sa fiu gata la timp cu toate ca manichiura era deaja facuta😦 .

            Pentru tema cu litera B m-am gandit sa fac niste fundite din acril, deoarece in ultimul timp imi plac foarte mult aplicatiile 3-d pe unghiute .Sa va arat acuma si unghiutele :

           SNC04285SNC04280

           Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 74 si 02, top coat Farmasi, culoare acrilica alba, monomer, pensula si un punctator.

            SNC04331SNC04332

             Sper sa va placa si sa incercati si voi accesoriile 3-d😉 .

             SNC04273SNC04262

             Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce modele interesante au realizat :

1. Iulia – http://iuliabeldean.blogspot.ro/

2. Andreea – www.dittanail.blogspot.ro/

3. Andra – http://andrakat.wordpress.com/

4. Oana – http://unghiutele.blogspot.ro/

14 thoughts on “Alphabet nail art challenge – Letter B (from Bow )

  1. Foarte drăgălașă manichiura! Îmi plac mult fundițele!
    Oja folosită ca bază e de asemenea frumoasă foc, am și eu una identică de la Avon. Chiar n-am mai folosit-o de mult.😀
    Pupici :*

Lasă un răspuns

