T.P.A Group Challenge – Make your own nail polish

                  Buna!😉

          E din nou week-end-ul si avem de pregatit o noua manichiura pentru colaborarea The Polish Addict Group Challenge.

         Ca o ultima tema din cadrul colaborarii si ca niste adevarate polish addict😀 trebuia sa facem o oja. Am fost super incantata de aceasta tema si m-am pus imediat pe treaba sa-mi fac un glitter multicolor😀 .

SNC04166

              Am folosit urmatoarele produse : lac transparent de la Farmasi si sclipici de diferite culori.

           SNC04202SNC04204

            Imi pare foarte rau ca s-a incheiat aceasta tema, poate v-a veni una dintre fete cu o alta idee de colaborare😀 . Sper sa aveti parte de o zi insorita de Paste alaturi de cei dragi :* !

SNC04173

              Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la aceasta colaborare :

14 thoughts on “T.P.A Group Challenge – Make your own nail polish

Lasă un răspuns

