T.P.A. Group Challenge – Inspired by Bling Bling Nails

               Buna!😉

        Si e din nou week-end, timpul pentru relaxare si facut unghiute pentru colaborararea The Polish Addict Group Challenge.

          Pentru astazi trebuia sa realizam un model de unghiute bling bling, nu prea sunt cu genul acesta de unghiute asa ca nu prea am stiut ce sa fac😦 .Am avut cateva idei in legatura cu aceasta tema, dar am ales sa folosesc rosul si mai multe pietricele :

          SNC04089SNC04090

          Am folosit urmatoarele produse : baza Kallos 3 in 1, Farmasi nr. 02, Kate Spade nuanta Big Apple Red, Farmasi Shimmer nr. 206, Farmasi Shimmer nr.202, top coat mat Kallos si Farmasi, sclipici argintiu si pietricele de diferite culori.

         SNC04103SNC04107

         La mine vremea e cam mohorata asa ca nu voi putea sa atrag privirile cu unghiutele mele bling😀 ,dar va doresc sa aveti un week-end cat mai minunat😉.

         SNC04072SNC04083

          Haideti sa vedem si ce modele bling bling au realizat celelalte fete, care au luat parte la colaborare:

25 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Bling Bling Nails

  1. Draga mea, arata foarte bine manichiura si te-ai incadrat perfect in tema. Nu a fost nici genul meu, tema de azi…dar m-am conformat. :)) Ai unghii foarte frumoase si pietricelele se vad super.

Lasă un răspuns

