T.P.A. Group Challenge – Inspired by Tutti Frutti nails

                    Buna!😉

               A venit din nou week-end-ul insorit si perfect pentru iesiri la plimbare pentru a ne face pofta de fructe😉 .Deoarece pentru tema de azi din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge trebuia sa realizam un model de unghii cu fructe.

               Si iar sunt o intarziata si nici nu prea am stiut ce sa fac si cum sa fac fructele mele preferate, dar am incercat sa desenez cate un fruct pe fiecare unghiuta. Mi-am facut unghiutele de vineri dar nu am avut timp sa mai fac si articolul la timp😦 .

                 Sa va arat si tentativa mea de Tutti Frutti :

          SNC04004SNC04012

              Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Gabrini nr. 364, top coat Farmasi, culori acrilice si o pensulita.

          SNC04041SNC04028

                Sper sa va placa modelul realizat de mine si sa aveti un week-end cat mai frumos in continuare :* .

          SNC04010SNC03999

                  Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete, care au luat parte la colaborare :

10 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Tutti Frutti nails

Lasă un răspuns

