T.P.A. Group Challenge – Inspired by Vamp nails

                Buna!😉

            A mai trecut inca o saptamana de la ultima tema din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge si asta inseamna ca e timpul pentru o noua manichiura😀 .

             Si daca tot a venit vorba de timp, eu una sincer am si uitat noroc de wordpress ca si-au adus aminte ca astazi micul meu coltisor de rai face 1 anisor😀 .Ufffff ce repede a mai trecut timpul, dar asa se intampla cand faci ceva cu mult drag🙂 .

            Pentru tema cu numarul 27 am avut de pregatit vamp nails si cum nu stiam ce sa fac😦 am folosit ca si inspiratie un model de unghiute trimis de o prietena de a mea. Sa va arat si voua modelul meu:

           SNC03924SNC03936

            Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 83, Farmasi nr. 92, Golden Rose Holiday nr. 58, top coat Farmasi si un burete.

        SNC03956

             Sper sa va placa interpretarea mea asupra temei pentru ca nu prea am avut inspiratie.Sa aveti un week-end cat mai frumos in continuare :* .

             SNC03936SNC03948

              Haideti sa vedem si ce modele au realizat celelalte bloggerite participante la aceasta colaborare:

4 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Vamp nails

  1. Felicitari pentru un an de existanta a blogului tau!
    Eu din nou nu am reusit sa ma inscriu la aceasta tema, desi mi se potriveste ca o manusa🙂 Imi place mult degradeul creat de tine, arata foarte vampy!

  2. La multi ani pentru blog si la cat mai muulte postari. Manichiura arata foarte bine si se incadreaza perfect. Si eu eram in pana de idei cand m-am apucat de model. A fost cam ciudata tema de saptamana asta. :)) Pupici.

Lasă un răspuns

