T.P.A. Group Challenge – Inspired by Asian letters nails

                Neata!😉

          A venit din nou week-end-ul si 8 martie, asa ca La multi ani mamelor,bunicilor, fiicelor si tuturor femeilor :* . Insa a mai venit timpul si pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge.

           Pentru astazi trebuia sa realizam un model inspirat din literele asiatice, am fost super incantata de aceasta tema si am vrut sa fac ceva deosebit. Asa ca am imprimat cateva litere asiatice, deoarece mana mea cam tremura si am facut si primele mele floricele 3D :

            SNC03784SNC03806

          Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Flormar nr. 305, Farmasi nr. 83, top coat Farmasi, foi imprimate cu litere asiatice, pudra acrilica pentru design, lichid acrilic si o pensulita :

            SNC03808SNC03813

          Sper sa va placa interpretarea mea asupra acestei teme si sa aveti o zi cat mai frumoasa si deosebita :* .

            SNC03790SNC03792

              Va invit sa vedeti si modelele realizate de celelalte fete din cadrul colaborarii :

15 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Asian letters nails

Lasă un răspuns

