T.P.A. Group Challenge – Inspired by Splattering nails

                  Buna!😉

           A venit din nou week-end-ul si asta inseamna ca e timpul pentru o noua manichiura din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge.

             Pentru astazi trebuia sa realizam un model inspirat din splattering ( stropi ). Am fost incantata de aceasta tema pentru ca vroiam de ceva timp sa incerc aceasta tehnica asa ca m-am pus pe documentat.

             Am descoperit acest tutorial, care m-a ajutat foarte mult sa realizez acest model de unghii :

           SNC03668SNC03674

            Am folosit urmatoarele produse : base coat 10 in 1 balsam profesional de la Coral, Farmasi nr. 02, top coat Farmasi, culori acrilice si o periuta de dinti.

         SNC03665SNC03666

            Sper sa va placa modelul meu de unghii realizat pentru aceasta tema si sa aveti un week-end cat mai frumos :* .

          SNC03682SNC03686

            Nu uitati sa vizitati si celelalte fete care au participat la aceasta colaborare , sa vedeti ce modele frumoase au realizat :

12 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Splattering nails

Lasă un răspuns

