V’Day nails

              Buna!😉

        Astazi va prezint si eu modelul meu de unghiute pentru ziua de Sfantul Valentin. Sarbatoare care este importata de peste hotare, multe persoane nu sarbatoresc aceasta zi pentru ca si noi avem Dragobetele, care e  100% romaneasca si nu importata, dar mie una sincer imi plac ambele sarbatori😀.

        Asa ca nu am putut rezista tentatie de a nu face o manichiura pentru aceasta zi. Mai ales ca am fost tentata de modelele de unghii superbe realizate de fetele din grupul  The Polish Addict.

        Sa va arat si modelul meu,pe care l-am facut pe unghiutele mele mici, deoarece mi s-au rupt datorita frigului si neatentie😦 :

          SNC03594SNC03606

       Acest model a fost inspirat din manichiura cu inimioare texturate a Madalinei de la Miss Happy And Her Nails si cea cu trandafiri, realizati prin tehnica stamping decal de catre Mihaela de la Lacquer Buzz.

      Am folosit urmatoarele produse: base coat 10 in 1 balsam profesional de la Coral, Avon Speed Dry Reddy to go, Farmasi nr. 02, Golden Rose Holiday nr. 57, Gabrini Confetti, top coat Farmasi, instrumentul de facut puncte si trandafirasi desenati pe punga de plastic prin tehnica stamping decal.

           SNC03579SNC03580

       Va urez sa aveti parte de o zi de Sfantul Valentin cat mai minunata si speciala si sa va bucurati de week-end la maxim :* . Sper sa va placa si modelul propus de  mine pentru V’Day😉 .

           SNC03611SNC03612

6 thoughts on “V’Day nails

Lasă un răspuns

