Model de unghii inspirat din filmul Frozen

                  Buna!😉

           A venit in sfarsit iarna🙂 , adica a nins si la mine in oras destul cat sa ma pot bucura si eu si catelul meu de zapada pe anul acesta.

            Si daca tot a nins am vrut sa-mi fac si o manichiura potrivita pentru vremea de afara. M-a chinuit putin talentul si pentru ca mi-a placut foarte mult personajul  Olaf din filmul Frozen am zis sa incerc sa-l desenez si pe unghiutele mele.

             Desigur ca nu am reusit  sa fac modelul asa cum mi l-am imaginat eu😦 , dar macar am incercat o oja noua , pe care o consider perfecta pentru sezonul de iarna si anume Golden Rose Holiday nr. 55.

              Gata cu vorbaritul si sa va arat si voua tentativa mea :

           SNC03448SNC03450

            Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr.84 , Golden Rose Holiday nr. 55, top coat Farmasi, culori acrilice si o pensula.

           SNC03431SNC03428

              Si daca Olaf nu a vrut sa-mi iasa asa cum mi-as fi dorit eu, macar sa va fac sa zambiti asa cum m-a facut si pe mine Olaf.

2 thoughts on “Model de unghii inspirat din filmul Frozen

Lasă un răspuns

