T.P.A. Group Challenge – Inspired by Pin up nails

            Buna!😉

        A venit din nou week-end-ul sau mai bine zis e pe sfarsite si eu sunt din nou o intarziata in cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge. Dar de data aceasta am si un motiv bine intemeiat zic eu😀 , a fost ziua mea si nu am mai avut timp sa fac si postarea la timp.

        De aceasta data, pentru tema cu numarul 18, care  este si ziua in care sunt nascuta😀 trebuia sa realizam un model de unghii pin up. Sincer nu aveam nici o idee despre ce model sa realizez si sa se incadreze in acesta tema ,dar m-a lamurit Madalina de la Miss Happy And Her Nails , ms mult pentru ajutor :* .

        Printre elementele care merg la manichiura Pin up s-au regasit si preferatele mele : buline, inimi si trandafirii asa ca am ales sa fac o combinatie cu acestea :

           SNC03358SNC03347

        Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 92, Kate Spade nuanta Big Apple Red, top coat Farmasi, paiete si instrumentul de facut puncte .

            SNC03373SNC03374

          Sper sa va placa interpretarea mea si sa aveti un week-end cat mai frumos in continuare :* .

             SNC03368SNC03357

           Nu uitati sa treceti si pe la celelalte bloggarite, care au luat parte la acesta colaborare :

11 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Pin up nails

Lasă un răspuns

