T.P.A. Group Challenge – Inspired by Hippie Nails

                       Buna!😉

           In sfarsit sunt si eu gata la timp cu manichiura mea pentru tema din aceasta sambata, din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge.

           Pentru astazi trebuia sa realizam un model de unghii inspirat din curentul Hippie al anilor  ’60. Stiam ca unghiutele mele vor trebui sa fie pline de culoare, dar nu reuseam sa imi imaginez un model anume.

           Asa ca am aruncat un ochi pe google si am ajuns la o combinatie de simboluri specifice curentului si desigur floricele😀 .Sa va arat si voua rezultatul obtinut :

           SNC03309SNC03316

            Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 92, Kate Spade nuanta Big Apple Red, Golden Rose nr. 202, Gabrini nr. 379,  Elegant nr. 305, Golden rose nr. 222, Maybelline nr. 460 Orange Couture, Kallos nr. 236, Farmasi (o nuanta de roz), top coat Farmasi, culoare acrilica, pensula si 2 instrumente de facut puncte de diferite marimi

           SNC03268SNC03273

SNC03266

             Pe unghiile accent am folosit tehnica Watercolor marble , pe care v-am aratat-o aici , peste care am desenat simbolurile specifice acestui curent.

            Imi doresc sa va placa interpretarea mea si dupa cum se vede de dimineata sunt in ton cu vremea frumoasa de afara😉 .Sa aveti un week-end cat mai frumos :* .

             SNC03314SNC03332

           Acum sa mergem sa vizitam si manichiurile celorlalte fete, care au participat la aceasta colaborare:

12 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Hippie Nails

Lasă un răspuns

