T.P.A. Group Challenge – Inspired by Gangster nails

               Buna!😉

           La multi ani cu intarziere :* :* si sa va aduca noul an multa sanatate si fericire.Vreau sa-mi mai cer si scuze pentru lipsa mea din ultima vreme, dar promit ca voi incerca sa recuperez😉 .

         Sunt fericita sa va anunt ca s-au reluat temele din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge. Desigur la cat de ametita sunt eu, abia azi dimineata am realizat acest lucru😦 .

           Si desigur am fost in pana de idei, m-am plans si pe la fete de acest lucru si m-am gandit mai toata ziua la ce model sa realizez .Chiar nu am stiut cum sa interpretez aceasta tema😦 , iar mintea mea asocia aceast concept cu jocurile de carti , inghesuite in locuri intunecate pline de fum de la trabucuri si tigari.

             Asa ca am decis sa desenez cateva carti de joc pe unghiile accent si pe restul sa incerc sa creez efectul de fum de tigara:D .Pentru desenatul cartilor am incercat sa ma inspir din manichiura realizata aici pentru colaborare de Madalina, de la  Miss Happy And Her Nails .

            Dar cum subsemnatei ii cam tremura mana, nu am reusit sa fac cum trebuie cartile, asa ca m-am rezumat la ceva mai simplu .Sa va arat si voua rezultatul :

          SNC03246SNC03253

             Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 92 si 83, top coat Farmasi, culori acrilice si o pensulita subtire.

           SNC02615SNC02902

               Imi doresc sa va placa si tentativa mea de a interpreta aceasta tema si sa aveti un week-end cat mai superb si relaxant.

           SNC03255SNC03260

               Acum sa mergem sa vizitam si manichiurile realizate de celelalte fete din cadrul colaborarii :

1. Mihaela (Ela’s Dreams) – http://elasdreams.blogspot.ro/

2. Oana – http://wanna-nails.blogspot.com/

3. Iulia – http://iuliabeldean.blogspot.ro/

4. Andra (Sophie) – http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro

5.Rita – https://addictedofbutterflies.wordpress.com/

12 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Gangster nails

    • Ms mult :*.Cu ajutorul culorilor acrilice am creat acest efect, am pus un pic de culoare alba si apoi cu o pensula umezita cu apa am intins culoarea sub forma de norisori de fum🙂 .

Lasă un răspuns

