Autumn and Winter Nail Art Challenge – 25. Snowflakes

            Buna!😉

       In sfarsit reusesc si eu in seara asta sa postez manichiura facuta pentru tema cu numarul 25 din cadrul colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge .

        Trebuia sa realizam un model cu fulgi de nea🙂 .Am purtat cu mare drag aceasta manichiura, mai ales ca imi doresc foarte mult sa ninga si am zis ca poate asa v-a ninge si la mine. Momentan (sa speram😀 ) orasul in care locuiesc eu a cam fost ocolit de zapada😦 .

           Dar haideti sa va arat si ce model am realizat :

            SNC03017SNC03023

           Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Farmasi nr. 83, Color Style nr. 20, oja speciala pentru placute de la Born Pretty Store, top coat Farmasi, perlute argintii si placuta cu imagini de Craciun de la Born Pretty Store .

             SNC03056SNC03058

          Imi plac foarte mult aceste placute, deoarece sunt de mare ajutor si pot sa te scoata din dificultate mereu. Sunt foarte usor de folosit din momentul in care te obisnuiesti cu ele.

             Sper sa va placa modelul meu de unghii cu fulgisori de nea si sa ninga macar un pic, ca sa putem sa ne bucuram cu adevarat de sezonul de iarna.

            SNC03021 SNC03035

             Nu uitati sa vizitati si celelalte fete din cadrul colaborarii :

14 thoughts on “Autumn and Winter Nail Art Challenge – 25. Snowflakes

Lasă un răspuns

