T.P.A. Group Challenge – Inspired by Vintage nails

               Buna!😉

          In dimineata aceasta revin cu un nou model de unghiute din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge.

           Offf, din nou sunt o intarziata cu doua zile si regret foarte mult😦 , dar mai am doar o saptamana aglomerata si apoi sper ca totul sa revina la normal inclusiv si somnul meu😀 .

            Si am ajuns si  la tema cu numarul 14, pentru care trebuia sa realizam o manichiura vintage😀 .Pe mine ideea de vintage m-a dus cu gandul la dungi,bulinute si trandafirasi🙂 .

             Nu am mai stat pe ganduri si m-am pus pe treaba, sa va arat si voua ce mi-a iesit :

           SNC02979 SNC02986

              Am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel(pe care am uitat sa o includ in poza la cat de ametita sunt😀 ),Farmasi nr. 02, Farmasi de culoare roza, oja albastra speciala pentru stampilat de la Konad, oja rosie speciala pentru stampilat de la Born Pretty Store ,top coat-ul  Turbo Dry de la Miss Sporty si cel de la Farmasi, o pensula subtire, banda decorativa, placuta de la Born Pretty Store si culoarea acrilica verde.

            SNC03004 SNC03008

            Am folosit cele doua top coat-uri pentru ca ma grabeam si cel de la Miss Sporty era sa-mi intinda trandafirasi. Asa ca pentru unghiile accent am folosit top coat-ul de la Farmasi, de care sunt foarte multumita si pentru restul unghiutelor pe cel de la Miss Sporty.

             Pe voi la ce model va duce  ideea de vintage ? Sper sa va placa modelul meu de unghii si sa aveti o saptamana cat mai frumoasa :* .

SNC02984

            Aici aveti si alte unghiute vintage pregatite de celelalte fete care au participat la aceasta colaborare :

6 thoughts on “T.P.A. Group Challenge – Inspired by Vintage nails

Lasă un răspuns

