Autumn and Winter Nail Art Challenge – 21. Snowman nails

                   Buna!😉

          In seara asta revin cu un nou model de unghii din cadrul colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge, pe care l-am facut de saptamana trecuta.Dar cum timpul nu a fost de partea mea nu am avut cum sa-l postez.

            Pentru tema cu numarul 21 trebuia sa realizam o manichiura cu oameni de zapada🙂 , abia astept sa ninga sa ma pot bucura de peisaj si de zapada😀 .Sa va arat si modelul meu :

           SNC02893 SNC02910

           Pentru realizarea acestei manichiurii am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Gabrini Matte Nails nr. 397, Golden Rose nr. 169, top coat Farmasi, culori acrilice si o pensula subtire.

           SNC02901 SNC02902

            Asteptati si voi ca si mine cu nerabdare sa vina prima ninsoare ? Sper sa va placa modelul meu de unghiute cu omuleti de zapada😉 .

           SNC02906 SNC02919

                 Nu uitati sa treceti si pe la celelalte bloggarite sa vedeti ce modele superbe au realizat :

13 thoughts on “Autumn and Winter Nail Art Challenge – 21. Snowman nails

  1. Si eu abia astept sa ninga… desi nu stiu daca se va intampla prea curand pe aici😦
    Sa-mi trimiti poze cand va ninge acasa😦

    Simpatica abordarea din profil a omuletilor, foarte draguta manichiura! Bravo :*

Lasă un răspuns

