Autumn and Winter Nail Art Challenge – 19.Favorite Sweater

                 Buna!😉

          Offff abia astept sa am si eu un program cat mai normal, nu haotic cum il am acum.Pentru ca eu una ca sa „functionez” la capacitate maxima trebuie sa am planificat fiecare minutel ca sa-mi iasa totul cum trebuie si cand trebuie😀 .

            Dar sa lasam nevoia mea de a controla timpul si sa va zic despre modelul de unghii pe care trebuia sa-l realizam pentru tema cu numarul 19 din cadrul colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge.

            Pentru aceasta tema trebuia sa ne inspiram din puloverul nostru preferat. Ei, eu sezonul acesta nu m-am putut desparti de hanoracul meu preferat, care e calduros si perfect pentru o persoana care nu prea rezista bine la frig😀 .

             Haideti sa va arat si voua pozele cu hanoracul si modelul de unghii inspirat de acesta :

           SNC02815 SNC02805

           SNC02802 SNC02799

           Pentru realizarea acestui model am folosit urmatoarele produse : base coat Rimmel, Golden Rose Paris nr. 222, top coat Farmasi si culoarea acrilica alba.

            SNC02787SNC02229

            Sper sa va placa modelul meu de unghiute inspirat din puloverul preferat🙂 .Voi aveti pulovere preferate , de care nu va puteti desparti acest sezon ?

            SNC02793SNC02804

               Va invit sa vizitati si celelalte fete care au participat la aceasta colaborare :

16 thoughts on “Autumn and Winter Nail Art Challenge – 19.Favorite Sweater

Lasă un răspuns

