T.P.A Challenge – Inspired by Lollipop nails

               Buna!😉

          A venit week-end-ul si din nou sunt un pic intarziata cu o zi pentru tema cu numarul 11 din cadrul colaborarii The Polish Addict Group Challenge.

           Pentru ziua de sambata trebuia sa realizam un model de unghii inspirat de bomboane😀 .Si cum eu sunt un fan inrait al dulciurilor am multe, multe preferate.Dar cele din topul meu sunt bomboanele Silvana cu capsuni si frisca si Bonibon, mult adorate in copilarie si datorita carora nu am putut rata editia limitata de ciocolata Milka cu Bonibon.

b

           Asa ca am stiut din prima cum imi voi face unghiutele pentru aceasta tema. Am ales sa fac o combinatie din cele doua si asa am ajuns sa incerc din nou tehnica watermarble😀 . Da am avut din nou curaj si multa rabdare pentru a incerca sa invat si eu cum sa fac un model de unghii cu aceasta tehnica.

             Si ca sa nu uit vreau de la inceput sa le multumesc din suflet si pe aceasta cale Madalinei de la Miss Happy And Her Nails si Corinei pentru sfaturile oferite in legatura cu tehnica watermarble.

               Dar gata cu vorbaritul si sa va arat si voua cum mi-a iesit a doua mea tentativa :

           SNC02780SNC02773

              Nu mi-au iesit cum ar fi trebuit, dar sunt multumita pentru ca intr-un final mi s-au imprastiat si mie ojele cum trebuie in apa😀 si am putut sa incerc sa trasez cu scobitoarea si un model🙂 . Ca nu am reusit sa transfer si modelul pe unghie cum trebuie aste e partea a doua😀 , dar va arat cum a ajuns bine pe banda lipita pentru a-mi proteja cuticulele.

SNC02747

               Acum sa va zic si ce produse am folosit : base coat Rimmel, Farmasi nr. 02, Natty nr. 337, Natty nr. 303, Golden Rose Jolly Jewels nr. 115, top coat Farmasi, banda scotch si un pahar de plastic cu apa plata la temperatura camerei.

            SNC02750 SNC02752

                Pentru inceput am aplicat base coat-ul, iar apoi pe unghiile accent am dat un singur strat de oja alba si pe restul oja Jolly Jewels. Dupa ce s-a uscat bine oja alba am trecut la realizarea modelului cu tehnica watermarble.

                  Sper sa va placa unghiutele mele si sa aveti in continuarea un week-end cat mai frumos :* .

            SNC02763 SNC02771

                    Haideti sa vedem si ce modele au realizat celelalte fete, care au luat parte la colaborare :


              

20 thoughts on “T.P.A Challenge – Inspired by Lollipop nails

  1. Superrr! Ai incercat tehnica!! Ti-a iesit minunat si sper sa nu te opresti aici. Daca exersezi, ai sa vezi ca nu este deloc grea aceasta tehnica. Un model adorabil! ♥♥♥ Pupici draga mea! :*

    • Ms mult Carla :*, sincer si mie mi-a fost frica sa mai incerc, dar chiar am vrut sa vad daca imi iese macar un pic urmand pasi si sfaturile oferite de fete si au dat roade🙂

Lasă un răspuns

